avakhodro

ساخت وبلاگ

درخواست خودروبر آوا خودروبر avakhodrobar

21/05/1401

درخواست خودوربر خودروبر با بیش از 15 سال سابقه در حوزه امداد رسانی و حمل خودرو با کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد

خودرو شما یکی از آن دسته ابزار های ضروری و بسیار مهم در زندگی است. در صورت بروز حوادث و در شرایط مواجهه با مشکلات و نقص های فنی خودرو، به طور قطع ترجیح می دهید با یک مرکز امداد خودرو که دارای تمامی ویژگی های مثبت و خوب باشد، از امدادگران متخصص و حرفه ای استفاده کند و کار حمل و تعمیر خودروی شما را با دقت و ظرافت بالا انجام دهد، تماس بگیرید. مجموعه خودروبر، با ارائه خدمات متنوع امدادی و با مزیت های فراوان، این اطمینان خاطر را به شما می دهد.

 

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 14:49

نرخ کرایه خودروبر آوا خودروبر avakhodrobar

25/05/1401

نرخ کرایه خودروبر با توجه به همین موضوع ، می توان برتری و هزینه بیشتری را برای خودروبر تکی در نظر گرفت.

بیمه نامه مورد استفاده برای حمل یک ماشین با کامیونت مخصوص بیمه نامه ای کامل و با بالاترین پوشش می باشد.

هزینه حمل ماشین با ارزان ترین قیمت ، حمل خودرو با کامیون بیمه نامه معتبر و رایگان ، هزینه حمل ماشین به شهرستان با تخفیف ویژه را شرکت ما به شما عزیزان ارائه می دهد.

اگر قصد حمل خودرو به شهرستان و یا بین شهری با کامیون های خودروبر را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترین کیفیت هستیم.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 83 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:02

رزرو خودروبر آوا خودروبر avakhodrobar

23/05/1401

رزرو خودروبر شرح خدمات امداد خودرو چیست؟

عوامل زیادی می تواند سبب شود تا شما از خدمات امداد خودرو استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که خدمات امداد خودرو از زمانی که شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع عیب شود ادامه پیدا می کند. در واقع امداد خودرو برای رفع عیب خودروی شما ارسال می شود و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 81 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 13:32

کفی خودروبر آوا خودروبر avakhodrobar

19/05/1401

کفی خودروبر خودرو یدک کش تشکیل شده از وانت ها و خودروی بالای دو تن می باشد. یدک کش نیز مانند جرثقیل از یک هیدرولیک و یک اهرم که در زیر خودرو آسیب دیده قرار میگیرد استفاده میکند. یدک کش بیشتر برای خودروی های که آسیب دیدگی آنان کم باشد قابل استفاده می باشد. معمولا یدک کش برای مصافت های کوتاه به کار گرفته می شود. (این خودروبر چرخگیر است یعنی با جرثقیلی که در پشت دارد چرخهای جلوی خودرو آسیب دیده را بلند کرده و آن را جابه جا می کند).

این نوع خودروبر همانند خودروبر جرثقیل دار می باشد ولی با این تفاوت که دارای جرثقیل نمی باشد که در نتیجه این خودروبر کفی متحرک دارد که کفی آن بر روی زمین قرار می گیرد و خودروی موردنظر را با وینچ کشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 14:09

 

19.05.1401

در زمان جرثقیل حمل خودرو، برق اتومبیل توسط باتری تامین می‌شود، یعنی برقی را که در زمان روشن بودن موتور از دینام یا آلترناتیو تحویل گرفته، در خود ذخیره می‌کند تا در غیاب موتور به مصرف‌کننده‌ها از جمله بالابر شیشه، رادیو، چراغ‌ها، فلاشر، برف‌پاک‌کن، استارت و… برساند. باتری خودرو یک قطب مثبت و یک قطب منفی دارد و اگرچه مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها بسته به نوع خودرو متفاوت است، اما کارکرد آن‌ها مشابه یکدیگر است.

سیم‌های روکش‌دار توزیع‌کننده برق بسته به نوع مصرف‌کننده متفاوت هستند و انواع مختلفی دارند. برای جلوگیری از بی‌نظمی در سیستم برق خودرو، سیم‌های هم‌مسیر را داخل یک لوله پلاستیکی قرار می‌دهند یا با چسب برق به هم می‌چسبانند.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 18:32

 

15.05.1401

بسیاری از ارائه دهندگان تنها در صورتی شما را تحت پوشش قرار می دهند که 1/4 مایل یا بیشتر از خانه خود فاصله داشته باشید. خطاهای نزدیک به خانه معمولاً نیاز به پوشش خانه دارند.

جک خودرو بر کنار جاده‌ای از ارائه‌دهندگان مختلف ممکن است در این پوشش اولیه متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر وسیله نقلیه شما نیاز به یدک کشی دارد، ممکن است گزینه های بیشتری را ارائه دهند، یا پوشش استارت خانگی را به صورت استاندارد ارائه دهند تا اگر وسیله نقلیه شما در مسیر راه اندازی نشد، بتوانید کمک بگیرید.

بسیاری از تامین‌کنندگان افزونه‌های اختیاری را نیز ارائه می‌کنند که می‌توانند از شما محافظت بیشتری کنند، مانند موارد کلیدی، تعویض لاستیک، یا قطعات و بیمه کار.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 98 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 14:51

تعرفه حمل خودرو با خودروبر آوا خودروبر avakhodrobar

13/05/1401

تعرفه حمل خودرو با خودروبر به عنوان مثال، برای خودرویی که قابلیت حرکت ندارد، استفاده از کامیونت خودروبر بسیار دشوار است. برای کامیون های کفی باید خودرو حرکت نموده و وارد کفی شود. برای این نوع خودروها می توان از کامیونت های عادی استفاده نمود. برای این کار باید خودرو توسط جرثقیل در اتاق بار کامیونت قرار بگیرد.

حمل ماشین با جرثقیل نیاز به استانداردهایی دارد که در صورت عدم توجه به آن ها، زمان انتقال خودرو به بدنه ماشین آسیب وارد شده و خسارات زیادی به بار می اید. پس رعایت این نکات در هنگام جا به جایی ماشین امر مهمی بوده که همه افراد یک تیم خودروبر در تهران باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 14:56

خودروبر هرند آوا خودروبر avakhodrobar

09/05/1401

خودروبر هرند با این وسیله ها خودروها در سلامت و امنیت کامل به محل منتقل می شوند. حتی در صورت درخواست صاحب خودرو آن را تا در خانه نیز حمل می کنند. یکی دیگر از کاربردهای این نوع خودروبرها حمل و نقل خودروهایی است که برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده شده اند و بعد از انجام شدن کارهای لازم صاحب خودرو درخواست می کند که آن را در خانه اش تحویل بگیرد. به دلیل شکل حمل خودروها با این کفی های یدک کش و قرار گرفتن خودرو به طور کامل روی آنها هیچ مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد و در سلامت کامل به مقصد خواهند رسید.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 15:00

 

03.05.1401

دوستان عزیز در صورت تمایل به جابجایی در اسرع وقت با نازلترین قیمت با شماره امداد خودرو زرین شهر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما جهت هماهنگی بیشتر راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. البته این خدمات به مشتریانی مانند امداد خودرو زرین شهر در پیشتازان نیز ارائه می شود.

در صورت بروز سانحه رانندگی در صورت بروز مشکل در خودرو، پرسنل امداد خودرو تمام تلاش خود را می کنند تا به محل حادثه برسند و از این طریق به خودروی آسیب دیده کمک های لازم را انجام دهند تا خودروی مشکل دار تعمیر شود. طبق مقررات و از نظر فنی جراحت خود را ترمیم کنید.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 11:54

03.05.1401

کمک بکسل 24 ساعته خودرو بر دولت آباد راه اندازی یا یدک کشی به نزدیکترین نمایندگی را پوشش می دهد و برای 4 سال ضمانت سازنده اصلی از تاریخ راه اندازی خودرو، صرف نظر از مسافت پیموده شده، اعمال می شود.

کمک 24 ساعته تریلر شامل استارت سریع یا تریلرهای مسطح به نزدیکترین نمایندگی می رود و از تاریخ استفاده از خودرو، صرف نظر از مسافت پیموده شده، شامل 4 سال ضمانت اصلی سازنده از تاریخ استفاده می شود.

ملاحظات دیگر

اگر خط‌مشی‌های قرارداد خدمات تمدید شده‌ای را خریداری کنید که از طریق طرح‌های محافظت از خودرو ما ارائه می‌شوند، پوشش اضافی برای اجزای بیمه‌پذیر ارائه شده از طریق آن طرح‌ها دریافت خواهید کرد. برای جزئیات بیشتر با فروشنده خود مشورت کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

خودروهاي الکتریک که به دلیل نقص قطعات تحت پوشش گارانتی محدود سیستم هیبریدی قابل رانندگی نیستند، برای 10 سال یا تا 150000 مایل (بسته به ایالت) واجد شرایط پوشش استاندارد یدک کشی خواهند بود.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 13:29

 

01.05.1401

تحویل سوخت: شما فقط هزینه سوخت را پرداخت می کنید. ارسال و سرویس رایگان است. شارژ باتری خودروی برقی: اگر شارژتان تمام شد، می‌توانیم ترتیبی دهیم که وسیله نقلیه شما در شعاع 15 مایلی یدک‌کش شود، یا اگر در فاصله 15 مایلی هیچ وسیله شارژی در دسترس نباشد، به نزدیک‌ترین مرکز شارژ واجد شرایط منتقل شود. شما فقط هزینه را پرداخت کنید. خدمات قفل ساز: اگر کلیدهای شما گم، دزدیده شده یا به طور تصادفی در وسیله نقلیه شما قفل شده است، امداد خودرو خمینی شهر یک ارائه دهنده خدمات واجد شرایط را اعزام می کنیم. شما فقط مسئول کلید/هزینه تعویض آنها هستید. تعویض لاستیک: اگر لاستیک پنچر شده اید، نیازی به وحشت نیست.

avakhodro...
ما را در سایت avakhodro دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avakhodro avakhodro بازدید : 85 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 14:41